Schimb de haine, editia II

Sesiuni de schimb de haine tot au loc, de vreo doi ani de cand sunt eu interesata. Primele doua tentative au dat gres, prima data din cauza ploii, a doua oara din cauza timpului prea scurt.

La editia din 26 noiembrie am participat cu mai mult entuziasm decat prima data, si asta nu a facut decat sa ma ajute. Noile reguli impuse de fetele de la Schimb de haine (mai putine produse, dar de calitate) au facut sa am de unde alege si chiar sa renunt la unele produse, pentru ca am consideram ca aveam deja prea multe lucrusoare frumoase si era cazul sa mai las si altcuiva. Tocmai de aceea, o prietena care nu a participat s-a ales chiar cu o fusta foarte draguta, pe care, dupa spusele ei, chiar are de gand sa o poarte. Poate cu putin noroc o conving sa participe si ea la urmatoarea editie a schimbului de haine.

Word of advice: bring a friend. ๐Ÿ˜‰

Cel mai rau imi pare ca fetele au fost foarte axate pe schimb si pe ce au putut ele sa primeasca (didn’t we all?) incat nu am stiut exact cui sa ii multumesc. Am o bluza colorata de la C&A cu eticheta, o rochie de matase, o alta bluza colorata, o pereche de cercei si inca un articol pe care acum nu reusesc sa-l vizualizez.

And – the best part, am castigat! A avut loc o tombola, iar eu am castigat. Nu am mai castigat niciodata nimic si oricum venea Sfantul Andrei, asa ca a fost binevenit premiul. Mi-am ales un splendid inel de la Mazza.ro de care nu ma mai despart. L-am primit imediat prin posta, cu un saculet foarte frumos si intreg pachetul ingrijit. Se vede ca sunt customer oriented ๐Ÿ™‚

Am inteles ca pe la jumatatea lunii decembrie va avea loc un nou schimb de haine. So girls, cu toata seriozitatea, come! We have cookies

Leave a Reply

