Schimb de haine

Sambata am participat pentru prima data la un schimb de haine.  Ideea ma atragea de foarte multa vreme, cam de vreo doi ani, si nu am reusit pana acum sa merg.

Am mai avut o astfel de tentativa prin august, numai ca am ajuns la finalul evenimentului si nu mai aveam ce sa schimb. Ideea e cam in felul urmator: aduci minim 10 haine curate, calcate si destul de interesante pentru altii, dar pe care nu le mai vrei, platesti 10 lei si pleci cu (aproximativ) atatea haine cate ai adus.

De data asta, schimbul a avut loc in Cool Cat. Fetele mi-au placut foarte mult, aveau un stil cu totul deosebit. A venit cineva cu 110 haine. Nu stiu cu cate a plecat acasa.

Ceea ce nu mi-a placut a fost lupta pe viata si pe moarte pentru haine. Toate au fost aranjate pe patru stendere, plus doua mese pline. La nici un minut dupa ce s-a dat startul, nu mai ramasese aproape nimic. Toata lumea s-a imbulzit, astfel incat am apucat sa imi aleg doua produse si cu astea am ramas. Am mai avut noroc de inca doua ulterior.

Este cam greu sa organizezi un astfel de eveniment, pentru ca nu imi pot da seama ce strategie se poate aplica astfel incat toata lumea sa plece acasa multumita. Sau relativ multumita. Nici nu poti sa vii cu n prieteni care sa prinda haine pentru tine. Although a girl brought her boyfriend.

Ideea este oricum foarte buna si cel putin sunt multumita ca m-am ales cu o bluza minunata. My newest crush. Si oricum ceea ce am dus nu mai purtam asa ca mi-am si eliberat un pic sifonierul si m-am ales cu ceva…purtabil.

Hainele care nu s-au ales vor fi donate. Iar eu astept si urmatorul schimb de haine. 🙂

Leave a Reply

